ایوا ، گجتی جالب که مصرف آب حمام را تا ۵۰ درصد کاهش می دهد ! eva-smart-shower

امتیاز دهید

خوش آمدید

pansona

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

میزکار کاربری
Panel

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

لینک های سایت
Links

صفحات جداگانه
Extra Pages

چت باکس
Chat


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین نظرات کاربران
Recently Comments

sohil
sohil درتاریخ 1394/9/8 گفته :
خیلی قدرت بالایی داره
وان دانلود
وان دانلود درتاریخ 1394/8/26 گفته :

سلام داداش ممنون عالی بود وبلاگت عالیه انشالله موفق باشی

حسن
حسن درتاریخ 1394/7/12/panso گفته :
فوق العادست
پدرام
پدرام درتاریخ 1391/5/5 گفته :
با عرض سلام خدمت شما
گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
www.jonbeshnet.ir/hijab
amir
amir درتاریخ 1390/12/26 گفته :
khili bahal booooooooooood

eva-smart-shower

دوش ایوا با کنترل میزان آب مصرفی در حمام‌ها، میزان هدررفت آب را تا نصف میزان معمول کاهش می‌دهد. کمک‌دست این گجت نیز اپلیکیشنی است که علاوه بر اعمال تنظیمات دلخواه، با ثبت میزان مصرف آب شما را به کاهش طول استحمام ترغیب می‌کند.

استحمام انسان‌ها نقش بسیار مهمی در هدر رفتن آب‌های کره زمین دارد؛ آبی که برای تصفیه آن هزینه‌ها و زحمات بسیاری صرف شده و البته برای مدتی است که خطر کاهش شدید آن در رسانه‌ها و از سوی دولت‌ها -از جمله ایران- گوشزد می‌شود.

حالا یکی از مخترعین آمریکایی دست به تولید دوشی هوشمند زده که قادر است میزان آب مصرفی در حمام را تا نصف کاهش دهد. این دوش با نام Eva جریان آب را دقیقا در زمانی متصل می‌کند که واقعا شما به آن نیاز داشته باشید.

اپلیکیشنی نیز به همراه این دستگاه منتشر شده که علاوه بر اعمال تنظیمات دلخواه، با ثبت میزان مصرف آب و مقایسه آن با دیگر کاربران، شما را به کاهش طول زمان استحمام ترغیب می‌کند.
قاعدتا حاصل چنین فرآیندی بر روی کاغذ باید کاهش مصرف آب و بالطبع سقوط شدید قبض‌های آب باشد.

ایوا در فرآیند ابداعی اش، سه عادت معمول و نه چندان جالب مردم در هدر رفتن آب حمام را مورد توجه قرار داده؛ باز کردن شیر آب و انتظار بیش از حد معمول برای گرم شدن آب، بازگذاشتن آب در زمانی که برای برداشتن شامپو و استفاده از آن تلف می‌کنیم و طولانی شدن بی‌دلیل حمام رفتن افراد که شاید مهم‌ترین دلیل تلف شدن آب باشد.

به محض بازشدن شیر آب، ایوا درجه آب را کنترل می‌کند و در هنگامی که به درجه دلخواه کاربر رسید، آب به شکل اتوماتیک قطع و به شما خبر می‌دهد که حالا زمان ورود به حمام است. پس از ورود و قرارگرفتن در زیر دوش می‌توانید از همان لحظه نخست دمای دلخواهتان را داشته باشید.

در مرحله بعد نیز به میزان فاصله ای که با ایوا و دوش حمام داشته باشید، فشار آب تنظیم می‌شود؛ اگر دقیقا در زیر دوش باشید آب با حداکثر سرعت جریان دارد، اگر اندکی برای برداشتن شامپو فاصله بگیرید این جریان آهسته‌تر می‌شود و در صورت دور شدن کامل آب همچنان جریان کندتری پیدا خواهد کرد.

در نهایت نیز اگر بیش از حد زیر آب بمانید، ایوا به شما اخطارهایی می‌دهد. تمامی این اتفاقات با استفاده از سنسورهای پراکسیمیتی و دیگر سنسورهای ویژه ای است که در ایوا پیشبینی شده است.

تعبیه ایوا در حمام‌ به همراه اپلیکیشنی که می‌تواند عادات و تنظیمات خاص و دلخواه تان را به ثبت برساند، به ادعای سازنده آن میزان مصرف آب در حمام را تا نصف کاهش خواهد داد.


نظرات
نظرات مرتبط با این پست
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

درباره سایت
About Us
به وبلاگ من خوش آمدید
آمار سایت
Statistics
تعداد مطالب : 741
تعداد نظرات : 5
تعداد کاربران : 11
امروز :
تعداد اعضای سایت : 11
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
گوگل امروز : 1
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 2616
بازدید ماه : 13611
بازدید سال : 36829
بازدید کل : 381250
نویسندگان
Author
تبادل لینک هوشمند
Auto Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امکانات وب
Codes